KRAFT&DELE KD110
KRAFT&DELE KD110
Najlacnejšie ponuky (8)
Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
Parametre produktu
Popis produktu
- TECHNICKÉ PARAMETRE PRODUKTU
- značka: KRAFT&DELE
- Model: 110 KD
- Napätie: 230V / 50Hz - jednofázové
- motor: 4-taktný vzduchom chladený
- Počet zásuviek: 2x 230V / 1x 12V
- Výkon motora: 2,2 kW / 3 HP
- Maximálny výkon generátora: 1500W
- Trvalý výkon generátora: 1300 W
- Voltmeter: Áno
- Palivomer: NIE
- Štart: Manuálny
- Kapacita palivovej nádrže: 5,5 l
- Generátor medi: NIE
- Zdroj: 95 bezolovnatý benzín
- Materiály: nerez, hliník, plast
- Súprava na vankúšoch tlmiacich nárazy: Áno
- Váhy: 22 kg
ZLOŽENIE SETU:
- Elektrocentrála KD110
- Kľúče na sviečky, skrutkovač
- Káble na nabíjanie batérie
- 2x zástrčka 230V
- Návod na použitie v poľskom jazyku
- Originálne balenie
- Účtenka alebo faktúra.
POPIS A VLASTNOSTI PRODUKTU
Prenosná jednofázová elektrocentrála s označením KD110 značky Kraft&Dele je určená na výrobu striedavého prúdu 220V-230V pomocou japonského 4-taktného spaľovacieho motora OHV s výkonom 3HP a maximálnym výkonom generátora 1500W.
Generátor je ideálny pre stavby, domy, letné domy, kempingy a všade tam, kde potrebujeme spoľahlivý zdroj elektrickej energie. Motor agregátu má pochrómovaný piest , takže sa vyznačuje tichým a plynulým chodom a zároveň je veľmi ekonomický.
Gumové stabilizátory a uloženia motora agregátu zaisťujú tlmenie vibrácií a minimalizáciu hluku.
Jednotka je vybavená voltmetrom a 12V výstupom umožňujúcim nabíjanie batérie.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
Centrála je super, ale olej(0,6l) v nádrži nebyl. Přitom měrná byla od oleje. Olej měl být v ceně. Eva.
- + cena / vykon nema problem az do 1200w okolo 1500w sa už dost trapi ale za 150€ dobra kupa.
- +zatial nabehane 15 hodin a stale funguje.
- + celkom dobra regulacia pri roznych zatažiach stale drži 200 - 245V.
- - centrala prišla rozbyta... ( zdeformovany ram , utrhnuty hlinikovy uchit na strane generatora).
- - nerealna spotreba pri zataži cca 200w okolo 0.6L na hodinu , pri odbere cca 900 - 1000w spotreba 1.4L /H.
- - realna hlučnost cca 90db asi len chiba v popise.
- - po 2 hod. sa dost prehrieva motor aj generator .
- - navod len v polštine bolo by vhodne pribalit aspon česky.
- - povolena polovica všetkych šrobou a matic.
- - bolo potrebne prehodi kabelaz v panely v zasuvke lavy s pravim az potom fungovalo cerpadlo na vodu v studni.
- - neda sa viužit všetok benzin centrala skape aj ked vnej je ešte cca 0,8L benzinu.
- - pri kontrole sviečky treba odmontovat nadrž.
- - nedal sa povolit vypuštak oleja strhli sa všetky hrany zaujimalo by ma čim to tak dotiahly takže trochu komplikovane vylievanie oleja cez plniacy otvor.
- - keby som ju nerozobral tak by dlho nefungovala po 2 hodinach sa podarilo vybraciam motora predrat asi milimeter cez plast kondenzatora viriešilo to ine umiestnenie.
- - dalši problem pri 20 motohodinach trebalo doštelovat regulaciu aj zo zatažiu aj bez padalo napetie k 160V a chyba v motore uvolnene vahadla ventilou motor klepal a strielal do vyfuku to viriešilo nadstavenie ventilou ale nadalej tam niečo klepe pri otvarani vifykoveho ventilu sa otvori na cca 1,5 mm niečo dole v motore zvakne a zavre sa spät a až potom znova otvara zaujamavi problem ale motor zatial beži.
Ako som pisal višie bol by vhodny navod aspon v češtine. nie každeho napadne zabehnut motor a vymenit olej po cca 10 hodinach olej bol čierny a plny bordelu ( piliny z hliniku mosadze a ktovie čoho z motora po presitkovany 17 gramou podla vahy ) bez vimeny oleja by to len dalej brusilo a dralo motor uvidim aky bordel znej ešte viide pri dalšej vimene oleja.) dalšie vymeny oleja som si stanovil kazdych 40 - 50 motohodin podla viužitia to je cca raz mesačne hlavne koli prehrievaniu oleja po 2,5 hodinach pri stalej zataži 200w teplota oleja bola 170 C a to je vonku cca 10 stupnou cez leno na slnku v 40 C' by sa asi uvarila.' ktovie kam bi sa dostala teplota pri stalom odbere nad 1000w.dufam že sa dožije aspon 200 motohodin.